sobota, 27 października 2012

Pasta kanapkowa z makreli

Po prostu ją uwielbiam... Kiedyś była u mnie w domu robiona przez tatę, zawsze z podwójnej lub potrójnej porcji. Potem, zupełnie nie wiem dlaczego odeszła w zapomnienie. Przypomniałam sobie o niej niedawno i postanowiłam natychmiast zrobić. Kolejne smaki dzieciństwa zostały odnalezione... Takie proste a takie dobre:)

kuchnia-oli-m.blogspot.com
Składniki:


  • duża makrela (moja miała 330g)
  • 4 jajka
  • 4 ogórki kwaszone
  • 1 średnia cebula (lub 2 mniejsze)
  • 4 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz
Wykonanie:

Makrelę oddzielamy od ości i rozdrabniamy, jajka gotujemy na twardo, studzimy i drobno siekamy. Cebulę i ogórki również kroimy w drobną kosteczkę. Doprawiamy majonezem, solą i pieprzem. Podajemy z dowolnym pieczywem.

2 komentarze:

  1. Oluś, dawaj jakiś nowy przepis :) Tę sałatkę na pewno zrobię :) Ślinka leci jak patrzę na te kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja też ją uwielbiam, tylko zamiast cebulki siekam por. Polecam wszystkim, bo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń